söndag 2 november 2014

Swisch och så var Oktober förbi. Hej November!

Av någon anledning är Oktober alltid en månad som går fort förbi, varje år likadant, hinner aldrig med. Nu hälsar vi November välkommen istället och så inbillar vi oss att det händer mer blogg(foto)vänligt denna månad. Jag många små projekt pågång inomhus och Husse håller på pysslar där ute, inne i garaget men har inte dokumenterat (fotat) dessa än. Jag bjuder på lite andra bilder sålänge.


 Trappan har iaf fått höstblommor






Frostigt på Lördag, till kvällen kom det t.o.m snö men på Söndag var all snö borta och vi fick dimma och regn istället. 
Väldigt varierande väder.
Hej?! Försöker du få min uppmärksamhet va? 
Det är så myysigt!
Det är nån som har satt kuddar på min plats (hörnet).
Min nya favorit choklad! 
Happy halloween! (nej det är ingen riktigt pumpa).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar