tisdag 2 april 2013

Halsen är bättre idag, så förhoppningsvis bryter ingen förkylning ut.
Hade manikyr med paraffinvård idag. Manikyren var nu sådär, helt trevligt men inte tyckte jag att det var värt 65€ inte(tur för presentkort). Kan ju förståss ha nått att göra med att mina händer/naglar är i ganska bra skick som dom är, inte vete jag. Paraffinvården var roligare, fick doppa händerna två gånger efter varann ner i den varma massan(såg ut som flytande stearin, ni som har stöpt ljus vet). Sen satte hon på plastpåsar och så handduksvantar, sen var det bara att relaxa i 10min före hon tog bort det. Till sist lackade hon naglarna i samma färg som jag fick på tårna förra veckan. 2 lager färg och ett genomskinligt, sen satte hon på en droppe med något som skulle se till att ytan på naglarna torkade direkt så inget damm kunde fästa. Udda, visste inte att det fanns sånt. Enligt rekommendation borde jag skaffa mig en nagelfil och nagelbandolja tydligen, eller så klarar jag mig riktigt bra ändå, har ju gjort det hittills.

Efter min behandling for vi en sväng via tomten, men inget annat hade hänt förutom att det hade dykt upp skyddsrör och fiderkablar i diket. Så jag antar att de börjar på med det imorgon kanske. Vår grävare meddelade att han var lite försenad men på torsdag-fredag skulle han komma. Oj oj denna väntan. Elplaneringen anländer troligen denna vecka iaf.

Jag glömde bort Mary Key partyt vid Liljas Corner ikväll. Aj aj hur lyckades jag med det? Nå magen tyckte nu jag skulle vara hemma iallafall. Hoppas den har rett upp sig tills imorgon. Sömn botar allt, visst? (Inget jag provat ikväll har hjälpt, så nu ska vi tro på vila).

1 kommentar:

  1. Stön, jag vill också ha semester. Hoppas du int blev sjuk nu då.

    Jeei för kvällssol! :D

    SvaraRadera