tisdag 12 mars 2013


Imorse var jag och Boss i duschen, det gick riktigt bra. Inte ett ljud sa han. Min axel blev inte så farligt riven heller. Själva torkningen(med handduk) är han mindre förtjust i men gick bra sen då han blev borstad efteråt, vilket han älskar. 

Kom lite för tidigt till stan så i väntan på massören var jag var in i den nya blom/inredningsaffären och hittade en fin "skylt". Egentligen är det en liten låda men man kan ju inte använda den till det. Fin visst? 
Min nacke var inte alls med på noterna idag vid massören, ont, ont, ont men nu känns det bättre och huvudvärken har släppt. Väl värt en stunds plåga. 

1 kommentar:

  1. Fiiin låda och fiiin kisse :)
    Jag såg också en skylt som jag sku ha velat ha. Tror det stod nåt om livet och långa fikapauser... eller nåt.

    SvaraRadera