torsdag 28 februari 2013


Nåjaa NU har bygglovet vunnit laga kraft och tomten är betald, så nu är den officiellt vår. Så nu var det bara resten kvar då. 
Mera träd har fällts nu i veckan av en skogshuggare, många höga träd som skulle ner och helst skulle de ju få landa på egen tomt. Vi är tacksamma för hjälpen av en expert.

Jag (matte) hade ledig dag idag så jag firade med att handla, tvätta, baka bullar och laga lasagne, jo och så köpte jag mig en bukett blommor. Planen var oxå att studera lite med det hann jag aldrig med.

Bloggen då igen blev lite uppdaterad.
Ni får ursäkta att den byter lite utseende hela tiden.
Hittar nytt att trolla med hela tiden och har inte riktigt bestämt mig ännu för hur den egentligen ska se ut.

Note-to-self: Svart vinbärsbuske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar